Blurring, zei je?

De combinatie van retail en horeca heeft toekomstBlurring, zei je?

Blurring is het Engelse woord voor onscherp, wazigheid. In economische termen betekent blurring branchevervaging. Innovatieve combinaties tussen retail en horeca. In het buitenland schieten deze concepten als paddenstoelen uit de grond. Blurring of wat Dépot betreft een mix van pakweg mode, cultuur, design en food in een shopconcept dat pakweg evenveel winkel is als restaurant of café.

DÉPOT

DÉPOT Half restaurant, half shop

Om het concreet af te lijnen in de context van ons eigenste Dépot: bij ons kun je een lekker hapje en drankje komen nuttigen, maar ook shoppen. Alles wat je ziet, zelfs alles wat je gebruikt, is te koop. Voilà, duidelijker kan toch niet? Daar is niets blurry aan.

Vind je die mok goed in de hand liggen als je bij ons van je thee nipt? De kans is groot dat ze ook in onze winkel staat. Kun je ze gelijk kopen.

DÉPOT Buikje rond of vaasje rond

De meeste blurringconcepten vallen op door hun grote openheid en transparantie. Zo is het ook bij ons. Ons pand heeft evenveel winkelcachet als restaurantuitstraling. Je wandelt van je tafeltje zo naar onze shop, loopt eens naar boven, ... Klanten moeten zich hier vrij voelen. Kom je bij ons zoeken naar een decoratieve leeslamp voor in de hoek van je woonkamer? Nice, welkom! Of kom je gewoon je honger stillen met de gevulde puntpaprika met rijst? Be our guest, ga zitten.

Kortom, wat we eigenlijk willen meegeven: alles mag en niets moet bij Dépot. Je shopt, je eet, je drinkt, je bestelt, ... met vrienden (ons foodsharingconcept is een aanrader), alleen, en passant of voor een gericht winkelbezoekje. Tot gauw in Ieper!